ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
Κρατήσεις:
• Κάνοντας μια κράτηση, δηλώνετε ότι γνωρίζετε πλήρως και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τις πολιτικές διαμονής, κράτησης, πληρωμής και ακύρωσης του ξενοδοχείου.
• Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 13% και όλους τους νόμιμους φόρους, εκτός από τον φόρο διαμονής που ανέρχεται σε 2 ευρώ ανά διανυκτέρευση και χρεώνεται ξεχωριστά βάσει νόμου.
Γενικοί Όροι:
• Νωρίτερη άφιξη: 15:00
• Οι τιμές ισχύουν για διαμονή έως τις 11:00 της επόμενης ημέρας.
• Η τιμή του διαμερίσματος για τη νύχτα (διαμονή μετά τις 11:00 και μέχρι τις 18:00) θα χρεωθεί μειωμένη κατά 50% της συμφωνημένης τιμής του διαμερίσματος.
• Η διαμονή μετά τις 18:00 υποχρεώνει τον πελάτη να πληρώσει το ενοίκιο ολόκληρης της ημέρας.
Πολιτική Ακυρώσεων:
• Η διεύθυνση του καταλύματος ζητά από τους πελάτες της να τους ενημερώνουν άμεσα με γραπτή επικοινωνία για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις που τους αναφέρονται το συντομότερο δυνατό.
• Για ακυρώσεις έως και 30 ημέρες πριν από την άφιξη, δεν υπάρχει χρέωση και η προκαταβολή επιστρέφεται πλήρως.
• Σε περίπτωση ακύρωσης εντός 30 ημερών πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξης, η προκαταβολή παρακρατείται. Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης, θα χρεωθεί το 50% της συνολικής αξίας της διανομής όπως προβλέπεται, για τις ημέρες που ακυρώνονται.
• Σε περίπτωση μη εμφάνισης δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων.
• Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση ή να αλλάξει, να αντικαταστήσει ή να αποσύρει την υπηρεσία ή την παροχή χωρίς προειδοποίηση, εάν είναι απαραίτητο. Στην περίπτωση αυτή, το κατάλυμα υποχρεούται να επιστρέψει ολόκληρο το ποσό που καταβάλατε για την κράτησή σας και θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας φιλοξενήσει σε άλλο κατάλυμα τουλάχιστον της ίδιας κατηγορίας, στην ίδια πόλη που προσφέρει παρόμοια.
Προκαταβολές και Πληρωμές:
• Για να επιβεβαιώσετε την κράτησή σας, πρέπει να προκαταβάλλετε το 10% της συνολικής αξίας της διαμονής σας, με ελάχιστη προκαταβολή που αντιστοιχεί στο κόστος μιας (1) διανυκτέρευσης. Η προκαταβολή πρέπει να καταβληθεί εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από τη γνωστοποίηση του τραπεζικού λογαριασμού του καταλύματος στον ενδιαφερόμενο πελάτη (με την αποστολή από το κατάλυμα σχετικού e-mail με όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής), διαφορετικά η κράτηση ακυρώνεται χωρίς άλλη ειδοποίηση και το δωμάτιο αποδεσμεύεται.
• Η πληρωμή γίνεται είτε με τραπεζική κατάθεση, είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα είτε με μετρητά κατά τη στιγμή της κράτησης. Σε περίπτωση ακύρωσης, η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
• Η κράτηση αφορά έναν τύπο δωματίου για τη διάρκεια της διαμονής σας και όχι ένα συγκεκριμένο δωμάτιο.
• Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια κράτηση εάν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας είναι άκυρα.
• Αντίγραφο της απόδειξης κατάθεσης πρέπει να αποσταλεί στο κατάλυμα (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) αμέσως και σε κάθε περίπτωση το αργότερο 3 ημέρες πριν από την άφιξή σας.
Άφιξη - Αναχώρηση:
• Κατά την άφιξή σας στο κατάλυμά σας, πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας και την κάρτα με την οποία έγινε η κράτησή σας.
• Εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στην κράτησή σας, η ώρα check-in είναι 15:00 και η ώρα check-out είναι 11:00 π.μ.
• Η δυνατότητα παράτασης της ώρας αναχώρησης μετά τις 11:00 π.μ. εξαρτάται από την πληρότητα του ξενοδοχείου. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να μας ενημερώσετε το αργότερο κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.
• Τα δωμάτια που αντιστοιχούν σε επιβεβαιωμένες κρατήσεις για τις οποίες έχει κατατεθεί προκαταβολή ή έχει προπληρωθεί ή προεγκριθεί πιστωτική κάρτα θα διατηρηθούν μέχρι τις 20:00 της ημέρας άφιξης. Σε περίπτωση μη κατάθεσης της προκαταβολής ή προέγκρισης, η κράτηση θεωρείται μη επιβεβαιωμένη.
Πολιτική για Παιδιά:
• Τα βρέφη και τα παιδιά κάτω των 4 ετών διαμένουν δωρεάν, εφόσον φιλοξενούνται στο κρεβάτι των γονέων τους. Παρέχεται δωρεάν βρεφική κούνια.
• Κάθε τύπος επιπλέον κρεβατιού ή βρεφικής κούνιας είναι κατόπιν αιτήματος και πρέπει να επιβεβαιωθεί από το κατάλυμα.
• Για παιδιά άνω των 4 ετών και έως 12 ετών ισχύει επιπλέον χρέωση 50% της τιμής των ενηλίκων.
Όλα τα παιδιά που διαμένουν στο κατάλυμα πρέπει να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό τη συνεχή επίβλεψη ενός ενήλικα.
Πολιτική Καπνίσματος:
• Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλα τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του καταλύματος.
Πολιτική Κατοικίδιων Ζώων:
• Το κατάλυμά μας δέχεται κατοικίδια σε ορισμένα διαμερίσματα και μόνο κατόπιν αιτήματος. Εάν ταξιδεύετε με κατοικίδια ζώα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων. Εάν πιστεύουμε ότι το κατοικίδιό σας προκαλεί δυσφορία σε άλλους ανθρώπους, θα σας ζητήσουμε να φύγετε.
Συμπεριφορά Πελατών:
• Οι επισκέπτες παρακαλούνται να μην προκαλούν αναστάτωση, να συμπεριφέρονται ευγενικά και να σέβονται τους άλλους και το προσωπικό της ιδιοκτησίας. Επίσης, οι επισκέπτες πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανόνες της ιδιοκτησίας, και η ιδιοκτησία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει ανά πάσα στιγμή.
Ζημιές στο δωμάτιο:
• Σε περίπτωση σκόπιμης, δόλιας ή εξ αμελείας ζημιάς σε δωμάτιο ή άλλο περιουσιακό στοιχείο, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει το ποσό της ζημιάς που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημιάς λόγω διακοπής λειτουργίας, στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα του πελάτη.
• Στις περιπτώσεις που ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα αλλά με μετρητά ή άλλα μέσα, το κατάλυμα θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη ο πελάτης, διαφορετικά διατηρεί όλα τα νόμιμα δικαιώματά του.
Προσωπικά Δεδομένα:
• Όλα τα προσωπικά δεδομένα αποθηκεύονται επίσης από το ξενοδοχείο σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου του.
Ανωτέρα βία:
• Το κατάλυμα δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τον πελάτη, εν όλω ή εν μέρει, λόγω περιστατικών ανωτέρας βίας (ενδεικτικά απεργίες, πυρκαγιές, τρομοκρατικές ενέργειες, πλημμύρες, πολιτικές αναταραχές ή φυσικές καταστροφές).
Περιορισμός Ευθυνών:
• Κάθε πελάτης είναι υπεύθυνος καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής του στο κατάλυμα για τη φύλαξη των προσωπικών ή/και πολύτιμων αντικειμένων, χρημάτων κ.λπ. σε ασφαλές μέρος. Το κατάλυμα δεν ευθύνεται για την απώλεια ή τη φθορά τους. Για άλλα αντικείμενα που φέρνει κάθε πελάτης στο κατάλυμα, το κατάλυμα απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, εάν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή άλλων προσώπων που διαμένουν μαζί του. Επίσης, το κατάλυμα δεν ευθύνεται εάν η ζημιά, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας (σεισμός, πυρκαγιά κ.λπ.).
Ακρίβεια Πληροφοριών:
• Ο πελάτης αποδέχεται ότι το ακίνητο έχει καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια για να διασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών στα φυλλάδια, τις διαφημίσεις και την ιστοσελίδα του και αναγνωρίζει ότι αυτό που απεικονίζεται μπορεί να διαφέρει ελαφρώς από την πραγματικότητα και ότι αυτό οφείλεται στην τεχνική επεξεργασία της εικόνας.
Πνευματικά Δικαιώματα:
• Το περιεχόμενο της παρούσας ιστοσελίδας αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Dimitra Studios στο Νυδρί και απαγορεύεται η αντιγραφή, αναπαραγωγή, δημοσίευση και διανομή.